محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

محمد طاها پسر خوشگل ما

عیدی

1392/1/20 13:17
نویسنده : مامان مریم
386 بازدید
اشتراک گذاری

 

امسال بهترین عیدی زندگیمونو از خدا گرفتیم...یه پسر خوشگل و ناز...محمد طاهای گلمون ١١ فروردین ساعت ٤ بعد از ظهر اومد تو بغل مامانش

امروز که شروع کردم واسه پسر گلم بنویسم ١٠ روز از تولد قشنگش میگذره و الان که خوابیده فرصت کردم بیام و عکسای روز تولدشو بذارم

البته خاله جونشم همون روز اول که نی نی مون به دنیا اومد واسش یه وبلاگ درست کرد و عکساشو داغ داغ گذاشت ...لینک وبلاگ خالش

www.fandoqekhale.niniweblog.com 

اینم عکسای پسر خوشگلمون محمد طاها

محمد طاها

 

محمد طاها

 

محمدطاها

 

محمد طاها

 

نی نی نازم وقتی میخوابه هم دلم نمیاد از پیشش برم بغل

 

محمد طاها

 

محمد طاها

 

محمد طاها

 

قربون خنده نازت بشم قلب همه خستگی آدم در میره

 

محمد طاها

 

این عکسم همین الان گرفتم که محمد طاهای گلم پیشم خوابیده

 

محمد طاها

 

 

پسرم از خدای بزرگ ممنونیم که مارو لایق دونست و تورو به ما هدیه داد امیدوارم بتونیم امانت دار خوبی باشیم ...همه امید ما در زندگی هستی و هر بار که به تو نگاه میکنیم نیرویی دوباره میگیریم و به زندگی امیدوارتر میشیم

از خدای بزرگ بهترین را برایت آرزومندیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

hannaneh
20 فروردین 92 14:59
االهی دختر عمش فداش بشه. خیلی خوشگله!
مهديه طاهري
20 فروردین 92 20:04
خيليييي ناز ماشالا خيلي تبريك ميگم بهتون مريم خانم ايشالا داماديش
khanevade salmani
22 فروردین 92 13:10
سلام اول تبریک به خاطر اضافه شدن این نی‏نی کوچولو(محمّد طاها)به خانوادتون. یه بار گفتم خدا نکنه به باباش بکشه ولی مثل اینکه از قیافه شبیه باباش، از اخلاق و سایر خصوصیات امیدوارم به بابات نکشی عموجان.
kian
26 فروردین 92 23:15
سلام. تبریک به مامان گل و باسلیقه و نقاشه محمدطاها کوچولو و خانوادش به خاطر این فرشته کوچولو که از امروز دنیای آدمارو با اودنش قشنگتر می کنه .2 تا بوس گنده
سیروس
2 مرداد 92 14:56
واقعا خوردنیه خدا حفظش کنه
سعیده
26 دی 92 11:57
سلام به شما پدر و مادر باسلیقه و سلام به روی ماه آقا پسر گلتون.اتفاقی وبلاگتونو دیدمو از آخر به اول تموم مطالبو خوندم.بسیار جالب بود . امیدوارم که خدا حفظش کنه زیر سایه شما پدر و مادر با ذوق.به این پست که رسیدمو تاریخ تولد پسر گلتونو خوندم دیدم توی یه روز به دنیا اومدیم با 20 سال تفاوت انشاءالله خدا حفظش کنه.من مشهدم.این ذوق شما همیشه درخاطرم می مونه و اگه خدا قبول کنه دعاگوتون هستم.التماس دعای مخصوص بلکه من هم ازدواج کنم و بچه های صالح تربیت کنم. سلامت باشید . یا علی