محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

محمد طاها پسر خوشگل ما

جشن دندونی

1392/8/22 3:05
نویسنده : مامان مریم
4,297 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره اولین دندون نی نی مووووون در اومد

 

 

2 هفته ای بود که تو فکر جشن دندونی نی نی بودم و کلی وسایل گرفته بودم تا ساک دستی های آش دندونی رو درست کنم ... توی اون 2 هفته 2 تا ساک دستی درست کردم

سر نهار نشسته بودیم که بابای نی نی اومد یهش آب بده .....

یهو دید صدای تق تق میاد متفکر

دندون نی نی میخورد به لیوان و صدا میداد تعجب.... خیییییلی ذوق زده شده بودیم و نی نی از این همه ذوق ما شوکه شده بود خنثی

تند تند نهار رو جمع کردیم و از همون لحظه مشغول کارامون شدیم تعجبنیشخنداسترسبغلبه من زنگ بزنماچ ... توی 2 روز 20 تا ساک دیگه درست کردیم و جمعه رفتیم خونه مامانی تا آش بپزیم

 

آش خوشمزه که مامانی درست کرد ( دستت درد نکنه مامانی) ماچ

 

آش دندونی

 

 

کیک خوشگل خوشمزه که باباحاجی گرفت ( دستت درد نکنه بابا حاجی) بغل

 

کیک دندونی

 

قالب این شیرینی ها رو بابا امین درست کرد نیشخند

 

شیرینی دندونی

 

 شیرینی های دندونی رو مامان و بابا واسه نی نی درست کردن

 

بابا آشپز

 

 

خوشمزه

 

 

شیرینی دندونی

 

 و شعری که خاله زینب سرود و عمو اسماعیل روی کارت ها نوشت ( دستتون درد نکنه)

 

طاها

 

شکرت خدای خوبم   

                  صاحب دندون شدم

میخندم و خوشحالم   

                    قند تو قندون شدم

 

هنر خوشنویسی

 

 

طاها دندونی

 

هورااااا دیگه دندون دارمممم دلقک

دندونی

 

 

علی

 

مرسیییی علی جوووونم بغلماچ

 

علی طاها

 

 

آش دندونی

 

 

آش دندونی

 

اینا مال منه؟؟

 

اینا مال منه؟

 

 

نی نی طاها

 

 

محمد طاها

 

 

محمد طاها

 

 

اولین دندون

 

دست همگی درد نکنه لبخند

 

مبارکت باشه پسر نازنینم ...خیییییلی ماهی

بغلماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ساجی
22 آبان 92 22:54
baaaaaaaaaaaaah bah.ninimoon hesabi agha shode .khale joon dige bayad shuru koni az un gazaye khshgel maman baba ra begiria
نازی
23 آبان 92 16:17
مبارکه
حامد حسین عسکری
24 آبان 92 16:30
امین جان؛ مبارک باشه دادا؛ ان شالله راه به راه گازت بگیره و بعدشم، محتویات معده مبارکش رو تحویلت بده!!!!