محمدطاهامحمدطاها، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

محمد طاها پسر خوشگل ما

عکسای 8 ماهگی

1392/9/24 15:22
نویسنده : مامان مریم
879 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

ماشالله پسرم آآآآقا شده نیشخند بغل

 

ناز

 

تلاش برای حرکت ... تو میتووونی تشویق

 

محمد

 

خونه خاله ساجده(دوست مامان)

ژستتو قربون پسر قلب

 

محمد طاها

 

بازگشت از یک مهمانی

 

طاها

 

و حالااااا ... محمد طاها و مینیون (با دایی جون) چشمک

 

مینیون

 

ماشالله پسر خوشگلمماچ

 

یا علی بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

حامد حسین عسکری
25 آذر 92 18:51
سلام بر محمد طاهای گوگولی من... امین جان، بر عکس خودت روز به روز داره محترم تر میشه... خدا به حق حضرت علی اصغر (ع)، بهت ببخشه این دسته گل خوشگلو...
حسين صفري
27 آذر 92 17:39
ماشاالله ماشاالله چقدر با نمك شده اين خوشگل پسر.بر عكس باباش چقدر خوش تيپمه.مخصوصا تو عكس اوليه.يه دفه چقد دلم براش تنگ شد.جاي من لوپشو گاز بگير خداحفظش كنه
خاله ساجده
9 دی 92 23:57
خوشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمزه
ارلا
24 دی 92 22:41
سلام خوبی وب ناز وپرمحتوایی داری درکل باید بگم عالیه وبتون میخوایی چیزای بیشتری درباره ی کودکتون بدونید خوب کاری نداره وب من با کلی مطالب اموزنده و پرمحتوا وپرکاربرد در وبم گنجوندم برای شما عزیزان خوشحال میشم به وبم بیایی واز مطالبم دیدن کنید ونظرتونو درباره ی مطالب وبم بدونم خوشحال میشم اگه قابل بدونید ودعوت منو بپذیرید من منتظرم باااااااااااااااااااااااای
می نو
22 بهمن 92 11:41
همین موقه ها بود حباب درست می کردا. نه؟